לפרטים והזמנות 077-2320027

מתכננים לנסוע לתאילנד בקרוב? נסיעה ליעד אקזוטי כמו תאילנד מחייבת רכישת ביטוח נסיעות, אז איך מוצאים ביטוח נסיעות לתאילנד במחירים הכי זולים אתם שואלים? הגעתם למקום הנכון! במדריך הבא נסביר לכם שלב אחר שלב כיצד למצוא את ביטוח הנסיעות לתאילנד במחיר הזול ביותר.


המלצות למנועי השוואת מחירי ביטוח נסיעות לתאילנד


כדי למצוא את ביטוחי הנסיעות לתאילנד הזולים ביותר אנו ממליצים לעשות שימוש במנוע השוואת מחירים כדוגמת ביטוחו"ל בקליק, כך ניתן למצוא בקלות את ההמחירים הכי זולים על ביטוח נסיעות לתאילנד מבלי להשוות בעצמך בין כל החברות השונות.

למציאת ביטוח הנסיעות הזול ביותר לתאילנד עם ביטוחו"ל בקליק

כדי לוודא בעצם שמצאתם את המחיר הטוב ביותר אתם יכולים להשתמש במנוע נוסף כמו  Smartt וכך אתם יכולים להיות בטוחים שלא פספסתם איזשהי הצעה שניתנה לאחד מהם באופן בלעדי.
להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לתאילנד עם מנוע השוואת המחירים של  Smartt

אופציות נוספות לרכישת ביטוח הנסיעות לתאילנד במחיר הזול ביותר הם באמצעות חברות בינלאומיות, אם אתם מרגישים בנוח להתקשר עם חברת ביטוח זרה, ישנם חברות מומלצות ואמינות כמו Visitors Coverage  וEkta  המציעות ביטוח נסיעות גם לאזרחים ישראלים.

להשוואת ביטוח נסיעות זול לתאילנד ממגוון חברות מובילות בעולם עם Visitors Coverage

חברות אלו נחשבות לאמינות וזולות יותר ממקבילותיהם הישראליות ומומלצות עבור מי שמעוניין לחסוך אפילו יותר מבלי לפגוע בכיסוי הביטוחי שלו.

לרכישת ביטוח נסיעות מומלץ לתאילנד עם Ekta

מהם ההבדלים בין מנועי השוואת מחירי ביטוח הנסיעות השונים?


Smartt השוואת מחיר ביטוח נסיעות לתאילנד

Smartt הינו מנוע השוואת מחירי ביטוח נסיעות לתאילנד המאפשר השוואה ורכישה דיגיטלית מהירה. סמארט מציעים עבורכם מגוון פוליסות מחברות הביטוח המובילות בישראל עם כיסויים מגוונים והצעות בהתאמה אישית, בעזרת סמארט תוכלו למצוא או להשוות מבין הפוליסות השונות וכך לאתר את ביטוח הנסיעות הזול ביותר לתאילנד.

להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לתאילנד עם סמראט


השוואת מחירי ביטוח נסיעות עם ביטוחו"ל בקליק


ביטוחו"ל בקליק הינו מנוע השוואת מחירי ביטוח נסיעות נוסף המופעל על ידי סוכנות הביטוח מגוון אטרטגיה הבעלת קשרי מסחר עם חברות הביטוח הגדולות בישראל המשווקות מוצרי ביטוח נסיעות לחו"ל, בעזרת ביטוחו"ל בקליק תוכלו למצוא את ביטוח הנסיעות הזול ביותר ולאחר מכן להשוות בעזרת המנועים האחרים כדי לוודא שמצאתם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

למחשבון השוואת הביטוח של ביטוחו"ל בקליק

 רכישת ביטוח נסיעות באמצעות Ekta

רכישת ביטוח נסיעות לתאילנד באמצעות חברת הביטוח Ekta המציעה ביטוח נסיעות במחיר משתלם לאזרחי כל המדינות. החברה מציעה שירות לקוחות זמין 24/7 בשפה האנגלית נחשבת לחברה אמינה מאוד וידועה במחיר הביטוח הזול שמציעה למטיילים בתיאלנד ובאסיה בפרט.

לחיפוש ביטוח נסיעות זול לחו"ל עם חברת Ekta 

חברת הביטוח נסיעות הבינלאומית Visitors Coverage

Visitors Coverage הינה חברה אמינה ומומלצת מאוד לרכישת ביטוח נסיעות לתאילנד, 

החברה מציעה מנוע השוואת מחירים ממגוון חברות הביטוח המובילות בעולם כך שתוכלו לאתר בקלות ובמהירות את ביטוח הנסיעות הזול ביותר לתאילנד ויעדים נוספים.

להשוואת מחירי ביטוח ורכישה בעזרת חברת Visitors Coverage

  
איך להשוות תנאי פוליסות שונות בביטוח נסיעות לתאילנד

בעבר השוואת מחירי ביטוח נסיעות לתאילנד הייתה משימה מורכבת ביותר, ריבוי ההצעות ממגוןן החברות יכול היה לבלבל גם את המטייל המנוסה ביותר, כיום בעזרת מנועי השוואת מחירי ביטוח הנסיעות משימה זו נהפכה לקלה ופשוטה לכל מי שבעל גישה למחשב.

לפני רכישת ביטוח נסיעות ליעד אקזוטי כמו תאילנד חשוב לבחור בביטוח נסיעות עם תנאי פוליסה טובים שיעניק לכם ראש נקי מדאגות.

ביטוח עם כיסוי ביטוחי נכון יבטיח שגם במקרה שאיבדתם את הפלאפון או חפצים אחרים יקרי ערך, תאלצו לבטל \ לקצר את הטיול או תהיו בצורך רפואי דחוף ,תוכלו לקבל מענה ותהיו מכוסים מבלי לקחת את הסיכון בתשלום של אלפי ובמקרים חמורים אף מאות אלפי שקלים.
כאשר אתם מחפשים ביטוח נסיעות מומלץ לתאילנד במחיר זול חשוב מאוד לוודא את רכיבי הפוליסה השונים ולהשוות בין המחירים השונים המוצעים בין מגוון החברות. 

הפרש המחירים עשוי להגיע למאות שקלים שיכולים בקלות להיות מנוצלים לשייט באיים, לארוחה טובה או לילה מפנק במלון איכותי.


מנועי השוואת מחירים ביטוח נסיעות שהצגנו בראש הכתבה יאפשרו לכם לעשות השוואת מחירים חכמה בין כל חברות הביטוח המציעות ביטוח נסיעות זול לתאילנד, לבצע באמצעותם את הרכישה בדקות ספורות וחלילה במקרה של מקרה ביטוחי לקבל מהם שירות מהיר ויעיל. כך למעשה תוכלו למצוא פוליסה במחיר הזול ביותר ולאחר מכן להוסיף הרחבות בהתאם לאופי הטיול שלכם בתאילנד, בצורה זו תהיו מכוסים באופן מלא ובמחיר הזול ביותר.

צריך לשים לב שכאשר רוכשים ביטוח נסיעות לתאילנד אונליין, אין בעצם סוכן ביטוח כפי שאנו מכירים שילווה ויסביר את המשמעות של כל סעיף, לכן חשוב שתבינו את גודל האחריות שחלה עליכם בבחירת ההרחבות הנדרשות ואילו החרגות יש לפוליסה ומהם הסכומים המקסימליים שתוכלו לקבל בעבור המקרים השונים.

אנו ממליצים לקחת את הזמן ולקרוא לפרטי פרטים את הפוליסה כך שתהיו סמוכים ובטוחים שמצאתם את ביטוח הנסיעות הזול ביותר לתאילנד.

מה בעצם צריך לכלול ביטוח נסיעות ?

ביטוח נסיעות בסיסי לתאילנד יכלול את הכיסויים הבאים:
כיסוי הוצאות רפואיות הכולל הוצאות אישפוז ותרופות במידת הצורך, הטסה לישראל, חילוץ ופינוי לבית חולים, טיפולי שיניים דחופים, הטסה של מלווים למקום אשפוז המבוטח לחו"ל הוצאות הארכת שהות עקב מקרה ביטוחי, כיסוי להיריון עד שבוע 12 שאובחן בחו"ל והטסת גופה. 

אנו ממליצים שגם אם אתם מחפשים את ביטוח הנסיעות במחיר הכי זול שניתן אל תתפשרו על כיסויים אלו,

בדקו ותהיו בטוחים שהפוליסה הבסיסית כוללת כיסויים אלו ובדקו אם נדרשים עבורכם כיסויים נוספים.

בעזרת מנועי השוואת המחירים שהצגנו לכם כן תוכלו לבדוק בקלות ויעילות את התוספת הדרושה לכל הרחבה.

שימו לב! המדריך כאן אינו מהווה עבורכם המלצה מקצועית. 

כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות זול לתאילנד או כל מדינה בחו"ל חשוב לוודא את כל תנאי הפוליסה בטרם הרכישה. אם אתם מרגישים שלא בנוח או שלא הבנתם כראוי את תנאי הפוליסה במלואם התייעצו עם גורם מוסמך שיעניק לכם שקט נפשי.

מספר דברים חשובים שאנו ממליצים לשים אליהם לב בעת רכישת ביטוח נסיעות , הוא זמן הנסיעה וגיל המבוטח, תעריף הביטוח לנוסעים מבוגרים עלול להיות יקר יותר מאשר אלו של הצעירים. בנוסף תוקף הביטוח הוא בהתאם לתקופת הנסיעה שהגדרתם תחילה בעת הרכישה. במקרה והחלטתם להישאר זמן נוסף ביעד באפשרותכם להאריך את תוקף הכיסוי עד למועד החזרה לארץ, זאת באישור החברה המבטחת במידה ולא חל שינוי במצבו הבריאותי של הלקוח.

במקרה וחס וחלילה מצאתם את עצמכם במצב חירום במהלך הטיול שלכם בתאילנד, יש ליצור קשר באופן דחוף לחברת הביטוח לקבלת סיוע והכוונה. גם במקרה ונקלעתם לצורך רפואי בעת הטיול תוכלו לקבל ממוקד השירות של החברה המבטחת הכוונה לקבלת טיפול רפואי ולדעת את מידת הזכאות.
דבר נוסף שחשוב להדגיש, גם אם חברת הביטוח שילמה באופן ישיר למוסד הרפואי שהעניק לכם טיפול וגם אם אתם שילמתם בעצמכם, שימרו כל קבלה ואסמכתא המעידה על קבלת הטיפול והתשלום ושימרו לכם גיבוי למקרה ואבדו המסמכים.

איך רוכשים ביטוח נסיעות מומלץ באונליין?

בחרו באחד ממנועי השוואת המחירים כמו  Smartt או ביטוחו"ל בקליק, והזינו את תאריכי הטיסה ופרטי הנוסע הראשי. חשוב לבחור בתאריכים הנכונים כך שתהיו מכוסים מיום הנסיעה עד ליום החזרה לישראל.
שימו לב כי על הנוסע הראשי להיות בן 18 ומעלה, בשלב הבא תוכלו להוסיף גם נוסעים נוספים מתחת לגיל זה.

כעת מלאו את הצהרת הבריאות, קראו היטב את כל הסעיפים וסמנו את אלו אשר רלוונטים אליכם.

כפי שכבר אמרנו, גיל ומצב רפואי עשויים להשפיע על מחיר הפוליסה, במידה ולאחד מן הנוסעים ישנה בעיה רפואית חמורה תתבקשו למלא פרטים נוספים ונציג של חברת הביטוח יצור עמכם קשר כדי לענות על שאלות נוספות ולסיים את התהליך.


עכשיו רק אחרי שמילאתם את כל הפרטים תופיע לכם מחירה של פוליסת הנסיעות הזולה ביותר שמנוע השוואת המחירים מצא עבורכם, כעת יש להם אפשרות בחירה להרחבות נוספות, הוספה או הסרה של הרחבה תשפיע על מחיר הפוליסה כך תוכלו לראות ולהחליט אם הוספת כיסוי הינה כלכלית עבורכם.

כיסויים והרחבות מומלצים לביטוח נסיעות לתאילנד

בדף הפוליסה יופיע לכם תיאור כללי של הכיסוי הבסיסי שלכם, על מנת לדעת במדויק מהו כולל יהיה עליכם לקרוא את תנאי הפוליסה המלאים שברבים מן המקרים יכללו:

איתור חיפוש והצלה

כיסוי זה יעניק לכם כיסוי במקרים שבהם נדרש איתור חיפוש והצלת המבוטח, כיסוי זה חשוב מאוד למטיילים בתאילנד במקרה של יציאה לטבע או חלילה במקרי אסון הדורשים חילוץ של המבוטח או פינויו.

אחריות כלפי נזק לצד ג'

כיסוי מסוג זה הוא בעבור מקרים שמבוטח גרם לנזק צד שלישי, גם במקרה הזה מדובר בכיסוי בסיסי שרוב הפוליסות הבסיסיות ביותר מכילות, מה שחשוב לבדוק מהו הפיצוי המקסימלי והאם ישנם דמי השתתפות עצמית.

ביטוח לכבודה

כיסוי זה מיועד למקרים של אובדן, עיכוב, או גניבת הכבודה במהלך הטיסה שלכם לתאילנד, הכיסוי נועד לכסות את ההוצאות שנאלצתם לשאת בהם בעקבות מקרים מסוג זה. גם כאן סכום הכיסוי המקסימלי יהיה מצוין בתנאי הפוליסה.

כמו שאמרנו קודם לכן, כיסויים אלו נדרשים ולרוב יהיו בכל פוליסת נסיעות בסיסית עליכם לוודא שכיסויים אלו קיימים ומהם תקרות הכיסוי במקרה של אירוע ביטוחי. בנוסף לכיסויים בסיסיים אלו תוכלו להוסיף גם כיסויים נוספים כגון: 

ביטוח במקרה של אובדן או גניבת מצלמה, ביטוח ספורט אתגרי, ביטול ההשתתפות העצמית ברכב שכור, ביטוח למכשירים אלקטרוניים כמו, נייד, לפטופ וטאבלט. ביטוח תאונות אישיות, ביטול וקיצור הנסיעה וכיסויים נוספים לתקופות ייחודיות כמו בתקופת הקורונה.

ביטוח נסיעות לתאילנד בעידן וירוס הקורונה

גם שנראה שוירוס הקורונה נעלם מחיינו, אנו עדיין שומעים על מקרים של הידבקויות בנגיף על סוגיו, אם אתם מתכננים טיול לתאילנד כדאי להיות מוכנים בצורה הטובה ביותר מכיון שאין לדעת מה עלול לצוץ שוב מעבר לפינה כך שנהיה מבוטחים באופן מלא טרם, במהלך ובזמן השיבה לארץ.

דבר חשוב מאוד שכדאי להכיר הוא שבמידה ויש אזהרת מסע רשמית של משרד הבריאות לגבי טיסה ליעד מסוים, חברות התעופה מחויבות לאפשר לנוסעים לבטל את טיסתם ולזכות במחיר הטיסה המלא ללא עלות דמי ביטול.

חשוב לדעת שזכות זו עומדת לרשותכם ללא שום קשר לביטוח הנסיעות, גם במקרה וחברת התעופה מחליטה על דעת עצמה לבטל את הטיסות ליעד מסוים תהיו זכאים להחזר כספי ממנה גם אם אתם לא מכוסים בביטוח נסיעות לחו"ל.

כדי להיות מכוסים בתקופות מורכבות כמו תקופת הקורונה ניתן לרכוש כיסוי נוסף לביטוח הנסיעות שלכם,  כיסוי מסוג זה נקרא "כיסוי ביטול נסיעה" והוא מיועד למקרים של ביטול הנסיעה עקב הידבקות הנגיף ויעניק לכם כיסוי בסך של עד 5,000 דולרים.

כיסויים נוספים שחברות ביטוח הנסיעות לחו"ל מציעות לתקופת הקורונה הם ביטול הנסיעה במקרה של בידוד, כך שבמידה ותאלצו להיכנס לבידוד מכל סיבה שהיא תהיו מכוסים. 

כיסוי נוסף הוא כיסוי לקיצור נסיעה בעקבות סגר

במקרים שבהם מדינת היעד עומדת בפני סגר, אתם תהיו זכאים לפיצוי עבור עלויות קיצור הנסיעה.
"כיסוי לקיצור הנסיעה בעקבות סגר" יאפשר לכם לקצר את נסיעתכם ולקבל החזר עבור ההוצאות שנגרמו עד 5,000$ שמתוכם עד 2,000$ מיועדים לשינוי כרטיס הטיסה בלבד. 


כיסוי לרכישת תרופות מעבר לתקופת הביטוח

במקרה בו אתם נאלצים להישאר בתאילנד מעבר לתקופת הביטוח בעקבות הנגיף או בגלל צורך בבידוד, אתם תהיו זכאים להחזר כספי של עד 3,000$ עבור תרופות מרשם הדרושות לכם לטיפול במצב רפואי.

כיסוי להארכת השהייה בחו"ל 

הרחבה מסוג זה מיועדת למצב בו אתם נאלצים להישאר בתאילנד מעבר לתקופת הביטוח בעקבות הידבקות בקורונה או במקרה שנחשפתם לחולה מאומת ואתם נדרשים להסתגר בבידוד.
כיסוי מסוג זה יעניק עבורכם 100$ ליום עבור לינה ועד 1,500$ עבור שינוי כרטיס הטיסה.


אחרי שבחרתם את כל הכיסויים נשאר השלב הסופי והוא כמובן התשלום, ברוב החברות צורת התשלום היא באמצעות כרטיס אשראי. לאחר התשלום אם לא התבקשתם לכך קודם תתבקשו להזין פרטי קשר כמו מספר טלפון וכתובת דוא"ל של המבוטחים לצורך שליחת הפוליסה והמסמכים הנלווים.

ברגע שתקבלו מסמכים אלו אנו ממליצים להדפיס שני עותקים לפחות.
אחד השאירו בבית ואילו את העותק השני קחו עימכם ביחד עם פרטי הקשר לשעת חרום ושימרו עליהם היטב ביחד עם שאר המסמכים החשובים לנסיעה.

עכשיו שדאגתם לדבר החשוב ביותר הגיע הזמן לדאוג לתכנוןו הטיול שלכם, אילו איים הכי שווים בתאילנד, כיצד למצוא טיסות זולות, והדברים המעניינים ביותר שיש לעשות.
אנו מאחלים לכם טיסה נעימה ובטוחה, ואל תשכחו לשלוח תמונות! 

דילוג לתוכן