לפרטים והזמנות 077-2320027

השכרת רכב בתאילנד

השכרת רכב בתאילנד היא רעיון נהדר בעיקר לנסיעות מחוץ לבנגקוק ולנסיעות ארוכות. תוכלו להיות חופשיים ועצמאיים, לעצור בדרך באיזו נקודה שתרצו ולכמה זמן שתרצו, ולשנות את דעתכם לגבי מסלול הטיול יותר בחופשיות במהלך הדרך. נהיגה בתאילנד יכולה להפוך כל טיול למעט אחר. דמיינו נסיעה לשמורת טבע יפהפייה ומיוחדת באופן עצמאי, בשעה שנוחה לכם, ונהיגה ברחבי השמורה (היכן שמותר לנסוע כמובן) בין הנופים היפהפיים. השכרת רכב בתאילנד תעניק לכם עצמאות שאין כמוה. מלבד הבחירה לאן ומתי לנסוע, תוכלו גם לאחסן את הכבודה שלכם ברכב, יתרון שיעניק לכם נוחות במהלך החופשה.

במדריך זה נספר לכם מה כרוך בהשכרת רכב בתאילנד, כיצד למצוא השכרת רכב זולה בתאילנד וגם נערוך מספר השוואות מחירים. שימו לב שהתנאים, הכללים והמחירים המופיעים כאן נכונים למועד כתיבת הכתבה, והם עשויים להשתנות מעת לעת, לכן מומלץ לבדוק את הפרטים והתנאים סמוך למועד הטיסה שלכם לתאילנד.

איך שוכרים רכב בתאילנד?

לאחר שהגעתם להחלטה שהשכרת רכב בתאילנד היא הדבר הנכון לחופשה שלכם, הגיע הזמן לחפש חברה להשכרת רכב. למרבה המזל, תוכלו לבחור בין מגוון גדול של חברות להשכרת רכב, עם סניפים בכל רחבי המדינה, גם באיים וגם בצפון. כמו כל תחום, גם במקרה של השכרת רכב בתאילנד חשוב לבדוק חוות דעת, לערוך השוואת מחירים ולבדוק את כל האופציות לפני שמזמינים.

פתרון מצוין, בו נעזרנו גם בכתיבת כתבה זו, מציע מנוע השוואת המחירים של חברת רנטלקארס. המנוע של רנטלקארס יספק לכם מגוון הצעות להשכרת רכב ממגוון חברות שפועלות בתאילנד, יציג בפניכם את כל הפרטים החשובים בעת החיפוש, ואפילו יאפשר לכם להזמין ישירות אונליין ולנהל את ההזמנה בקלות. כך תוכלו לבדוק מספר חברות להשכרת רכב, ואת הפרטים והמחירים בעצמכם וגם לבצע הזמנה בקלות.

יתרונות נוספים להשכרת רכב בתאילנד בעזרת רנטלקארס:

-ניתן לקרוא את תנאי ההזמנה, הביטוחים הכלולים, מספר המזוודות שהרכב יכול להכיל וכול', עוד בשלב החיפוש וכך לערוך השוואה נוחה וחכמה גם של המחירים וגם של התנאים.

  • טופס ההזמנה קצר ונוח.
  • ניתן להוסיף הרחבות ותוספות לרכב בעת ההזמנה (על חלקן התשלום יתבצע בדלפק).
  • שירות לקוחות של רנטלקארס לניהול ההזמנה וסיוע.

ברנטלקארס מציעים הזמנות למטיילים בדרך כלל ללא עמלות אשראי וגם כולל תמיכה במוקד טלפוני.

איך מבצעים השוואת מחירים להשכרת רכב בתאילנד?

כיוון שהשוואת מחירים להשכרת רכב היא צעד שכדאי לכל מטייל חכם לעשות, למה לא לעשות זאת בעזרת אתר נוח שמרכז את כל התהליך באותו המקום?

תהליך ההזמנה הוא פשוט, ותוכלו להתחיל אותו כבר עכשיו או רק לבדוק מחירים (ואפילו לשמור את המחיר למועד מאוחר יותר) בתיבה הכחולה שמופיעה בעמוד זה.

הזינו את פרטי ההזמנה הבסיסיים, ובלחיצה על חיפוש, תוכלו לעבור על כל הצעות המחיר. לפני כן, כדאי לסנן אותן במידת הצורך: לפי סוג הרכב (מעל לתוצאות) או לפי קטגוריות נוספות כמו פרטי רכב טכניים או פרטי הזמנה ספציפיים שחשובים לכם.

מהי עלות השכרת רכב בתאילנד?

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בתאילנד כדי לבדוק מהו מחיר השכרת רכב במספר יעדים מרכזיים, בעזרת אתר רנטלקארס. שימו לב שתנאי ההשכרה, מודל הרכב, המחירים וכול' עלולים להשתנות. בחיפוש הספציפי למדריך זה, ערכנו השוואת מחירים לאמצע ספטמבר. 

המחירים בהשוואת המחירים שערכנו בדרך כלל התחילו באיזור 1000 באט, מעט פחות או מעט יותר, ליום אחד לרכב הכי זול. עם זאת, לרוב המחיר היומי זול יותר להשכרות ארוכות יותר.

איזה רישיון צריך כדי לנהוג בתאילנד?

חשוב מאוד להוציא רישיון בינלאומי, ולהביא אותו איתכם בנוסף לרישיון המקורי. שימו לב שרישיון נהיגה בינלאומי תקף רק לתקופת זמן מסוימת.

מאיזה גיל אפשר לשכור רכב בתאילנד?

הגיל החוקי לנהיגה בתאילנד הוא 18, אך הגיל להשכרת רכב בתאילנד משתנה, כיוון שכל חברה קובעת גיל מינימלי.

איפה כדאי לשכור רכב בתאילנד?

תוכלו לשכור רכב שאותו תאספו בשדה התעופה, מיד לאחר הנחיתה, ולהישאר אתו לכל הטיול, או לשכור רכב בתאילנד רק ביעד מסוים, באי או בצפון למשל, לאחר שהגעתם ליעד זה בטיסה (או בכל דרך אחרת) וביעד עצמו תוכלו להתנייד באופן עצמאי.

למרבה המזל, ניתן לשכור רכב בתאילנד ביעדים רבים, כמו למשל בקו פאנגן, קו לנטה, צ'יאנג מאי, בנגקוק ועוד, וממגוון חברות בינלאומיות או מקומיות.

באיזה צד נוהגים בתאילנד?

בתאילנד נוהגים בצד שמאל.

ביטוח להשכרת רכב בתאילנד

כדאי לבדוק שביצעתם השכרת רכב בתאילנד הכוללת ביטוח. בדרך כלל המחירים המופיעים בהצעה הראשונית כוללים ביטוח בסיסי, ולעיתים יש אפשרות לבטל את הביטוח הכלול בתנאים מסוימים, אך הביטוחים הכלולים בהזמנה עלולים להשתנות, כך שחשוב לקרוא בתשומת לב מה בדיוק נכלל בהצעה ומהם התנאים לביצוע שינויים בביטוח. אם אתם מזמינים השכרת רכב בתאילנד מרנטלקארס, תוכלו לראות מהם הביטוחים הכלולים בהזמנה כבר בעת החיפוש, ובמידת הצורך, תוכלו גם לבצע התאמות ושינויים במהלך ההזמנה.

תשלום להשכרת רכב בתאילנד

בדרך כלל, להשכרת רכב בתאילנד יש צורך להגיע עם כרטיס אשראי על שם הנהג ומסגרת מספיקה לפיקדון. ודאו עם חברת ההשכרה שסוג כרטיס האשראי שלכם מכובד על ידה. בדרך כלל, הכרטיסים הסטנדרטיים מתקבלים אך כרטיסים זמניים כמו כרטיסים נטענים לא מתקבלים.

גובה הפיקדון משתנה מחברה לחברה, כמו גם גובה ההשתתפות העצמית.

השכרת רכב בתאילנד עם משלוח

חלק מחברות השכרת הרכב יסכימו לשלוח את הרכב אותו אתם רוצים לשכור ליעד מסוים אך בתשלום נוסף ובתיאום מראש בדרך כלל.

מבצעים מיוחדים להשכרת רכב בתאילנד

לעיתים חברות ההשכרה מציעות מבצעים מיוחדים כמו נהג נוסף שכלול במחיר וכרטיס סים בחינם. בהשוואת מחירים להשכרת רכב בתאילנד שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, מצאנו מספר חברות שמציעות מבצעים כאלו ופרט זה מצוין בדרך כלל כבר בעת החיפוש, לצד המחיר.

נהיגה בתאילנד

למרבה המזל, התמרורים בתאילנד בדרך כלל ידידותיים לתיירים ובדרך כלל מלווים גם בכיתוב באנגלית. עם זאת, מומלץ לעבור על רשימת התמרורים לפני השכרת הרכב.

על מנת להתרשם מחוויית הנהיגה בתאילנד, אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא:

לרוב, תוכלו להוסיף במהלך ההזמנה ברנטלקארס מושב בטיחות לילדים. אם אתם מטיילים עם המשפחה בתאילנד ושוכרים רכב, זכרו להקפיד על הושבה במושב בטיחות לפי התקנות, על מנת שלא להסתבך עם החוק, וכמובן גם כדי לספק לילדיכם תנאים בטוחים ככל האפשר במהלך הנסיעה.

מסלולי נהיגה עם נוף בתאילנד

בכל מדינה יש את הכביש המפורסם עם הנוף היפהפה והבלתי נשכח שאסור לפספס, ובתאילנד יש מספר כאלו, בכל רחבי המדינה, שיוסיפו לחווית הנהיגה בתאילנד ויעניקו לכם חוויות בלתי נשכחות ונסיעה עם נוף כמו מסרט.

כבישים עם נוף יפה בתאילנד כוללים למשל את הכבישים שמובילים לשדות של טונג בואה טונג. שדות אלו נמצאים במאה הונג סון ופורחים מדי שנה מאמצע אוקטובר ועד אמצע דצמבר, ונסיעה בכבישים המובילים לשדות תעניק לכם חוויה מרהיבה וחד פעמית עם נוף מלא חמניות. כבישים נוספים כוללים גם את כביש 12 היפהפה בדרך ללום סאק, הכבישים בצפון שמובילים לפאי או לצ'יאנג ראי, ועוד. כמובן שיש לנהוג רק היכן שמותר ומסומן.

השכרת רכב בתאילנד – יעדים שונים

השכרת רכב בבנגקוק

בנגקוק היא עיר גדולה מאוד, ואפשר למצוא השכרות רכב של מגוון חברות ובמגוון תחנות ברכבי העיר: במרכז העיר, בשדות התעופה ועוד. למטיילים רבים יהיה נוח לשכור רכב משדה התעופה מיד כשנוחתים בתאילנד, אך ניתן גם להגיע לבנגקוק, לטייל מספר ימים ללא רכב ואז לשכור רכב בבנגקוק כדי לנסוע ליעד הבא.

בעת השוואת מחירים להשכרת רכב בבנגקוק באתר רנטלקארס,  ניתן לבחור בין מספר תחנות: אחד משני שדות התעופה, או בנגקוק והסביבה, לכל התחנות הזמינות בבנגקוק.

השכרת רכב בפוקט

גם באי הגדול ביותר בתאילנד, פוקט, אליו ניתן להגיע בטיסות ישירות מישראל, ניתן למצוא מגוון גדול של חברות להשכרת רכב. ניתן לשכור רכב בשדה התעופה בפוקט ובפוקט סיטי, אך תוכלו למצוא גם מספר חברות להשכרת רכב שמפוזרות בנקודות שונות כמו בחוף פטונג, בקצה הדרומי של האי ועוד.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב ברנטלקארס ניתן לבחור בדרך כלל בין השכרה בשדה התעופה, בדאון-טאון פטונג, באינטרקונטינטנל ועוד.

השכרת רכב בצ'יאנג מאי

השכרת רכב בצפון תאילנד יכולה להעניק לכם נסיעות עם הנוף המרהיב ביותר שאפשר לבקש, ותוכלו לטייל בחופשיות בין יעדים בצפון כמו צ'יאנג ראי, פאי, מאה הונג סון ועוד.

תוכלו לעצור בדרך במסעדה מקומית, וליהנות מאחד האיזורים היפים ביותר במדינה בזמן ובקצב שלכם. בהשוואת מחירים להשכרת רכב בצ'יאנג מאי באתר רנטלקארס תוכלו לבחור בסניפים בשדה התעופה, בדאון-טאון ובמרכז העיר, בהתאם לזמינות.

השכרת רכב בפטאיה

פטאיה, במרחק של כשעתיים נסיעה מבנגקוק, מלאה באטרקציות לכל המשפחה, כמו פארק המים של קארטון נטוורק, הגנים הבוטניים ועוד. גם ברחבי מחוז צ'ון בורי, בו נמצאת פטאיה, יש מגוון אטרקציות שכדאי לבדוק, כמו הגראנד קניון, חוף ג'ומטיין, ועוד. השכרת רכב בפטאיה תאפשר לכם לגלות את האיזור באופן עצמאי ובקלות, ליהנות ממגוון יעדים בעיר ובאיזור בזמן שלכם.

השכרת רכב בתאילנד לחודש

אם אתם מתכננים טיול בתאילנד, באתר של רנטלקארס ניתן למצוא מחירים זולים להשכרת רכב בתאילנד לחודש ואפילו חודשיים! היתרון בהשכרת רכב בתאילנד לחודש הוא שהמחיר היומי לעיתים יורד ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, ולפעמים בהבדל משמעותי.

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בשדה התעופה בבנגקוק לשבועיים באמצע ספטמבר, המחירים התחילו מכ-10,378 באט, פחות או יותר, לרכבים סטנדרטים.

השכרת מיני וואן בתאילנד

השכרת מיני וואן בתאילנד הוא רעיון מעולה למשפחות. ניתן למצוא מחירים זולים יחסית, ומיני וואן משלכם יעניק לכם נוחות, ויאפשר לכם לטייל כולכם ביחד באותו הרכב וכולל מקום למזוודות (שימו לב לבדוק כמה מזוודות ניתן לשים ברכב בעת ההזמנה). לפי השוואת המחירים שערכנו באתר רנטלקארס, מחירי השכרת מיני וואן לשבעה בשדה התעופה בבנגקוק באמצע ספטמבר החלו מכ5,362 באט לשבעה ימים פחות או יותר.

דילוג לתוכן