לפרטים והזמנות 077-2320027

במדריך זה תוכלו למצוא מנוע השוואת מחירים עבור טיסות פנימיות בתאילנד של חברות תעופה שונות, מידע על קווי טיסות פנים בתאילנד (למשל, טיסה מבנגקוק לצ'אנג מאי, טיסה מפוקט לקוסמוי וכד') ועל שדות תעופה בתאילנד – בקיצור, כל המידע הדרוש למטייל להזמנת טיסות פנימיות בתאילנד.

בדרך כלל, חופשה בתאילנד של מטיילים ישראלים מתחילה בנחיתה בבנגקוק ומסתיימת בהמראה ממנה. אחת מדרכי ההתניידות היעילות ביותר במהלך הטיול בתאילנד היא טיסות פנים קצרות בין היעדים השונים. בתאילנד פועלות מגוון חברות תעופה מקומיות שמפעילות סוגים שונים של טיסות פנימיות בתאילנד, מחברות לואו-קוסט שמציעות כרטיסים במחירים זולים מאוד ועד לחברות שמציעות טיסות במחירים מעט יותר גבוהים. לפני שבוחרים בטיסה הזולה ביותר, חשוב לבדוק את כל הפרמטרים הכלולים במחיר, כדי לא לגלות ברגע האחרון שהעסקה הזולה לא באמת משתלמת. על מנת להשוות בין עסקאות לטיסות פנים בתאילנד שמציעות חברות שונות, מומלץ להשתמש במנוע השוואת מחירים, שמציג בצורה ברורה ונוחה את כל השירותים הכלולים בכרטיס הטיסה, ולאתר את העסקה שהכי תואמת את הצרכים שלכם.

לנוחיותכם, לפניכם מנוע השוואת מחירי הטיסות של חברת קיווי, שעושה בדיוק את זה:

השוואת מחירי טיסות פנימיות בתאילנד – איך זה עובד?

רבים מהמטיילים בתאילנד צריכים לנהל את תקציב הטיול שלהם בצורה שקולה ויעילה, ולשם כך בוחרים לבצע השוואת מחירים לטיסות פנים בתאילנד באופן עצמאי, בעזרת כלים אינטרנטיים כמו זה של חברת Kiwi המופיע בעמוד זה. היתרון של מנוע השוואת המחירים של קיווי הוא בכך שהוא מאפשר לבצע את ההשוואה בין ההצעות השונות על פי מחיר, אבל גם על פי אורך הטיסה ומספר העצירות לקונקשן (אם יש כאלה), וניתן גם לבדוק מהי העסקה הטובה ביותר בשילוב הפרמטרים.

מתחילים בהזנת נקודות המוצא והיעד. מכיוון ששמות שדות התעופה השונים בתאילנד עשויים לבלבל את מי שאינו מכיר את המדינה והשפה, ומשום שיש ערים שיש בהן יותר משדה תעופה אחד, מומלץ לבדוק היטב מהו הקוד של שדה התעופה אליו אתם מתכוונים, ולהזין גם אותו (לרוב הקוד לבדו יכול להספיק והמערכת תזהה בעצמה את העיר ואת שם שדה התעופה).

אם אתם מחפשים טיסות פנימיות בתאילנד מבנגקוק ליעדים שונים, כמו פוקט, קוסמוי, צ'אנג מאי ועוד, הקפידו לוודא שאתם מזינים בנקודת המוצא  שימו לב לקוד של שני נמלי התעופה  השונים בבנגקוק – DMK – דון מואנג, נמל התעופה הקטן יותר (ממנו ממריאות רוב הטיסות הפנימיות), וBKK – סוברנהומי, שדה התעופה הגדול של בנגקוק בו נוחתות טיסות לתאילנד של אל על מישראל וממנו ממריאות חלק מהטיסות הפנימיות בתאילנד. לחלופין, תוכלו פשוט להזין "Bangkok" ושני שדות התעופה המשרתים את העיר יופיעו בתוצאות. המרחק בין שני נמלי התעופה של בנגקוק הוא כ-47.5 ק"מ. לכן חשוב לשים לב מאיזה שדה תעופה יוצאת הטיסה שבחרתם. אם אתם מגיעים לבנגקוק מישראל ומיד עוברים לטיסת קונקשן פנימית בתאילנד, קחו בחשבון שאם הטיסה הפנימית בתאילנד ממריאה מנמל התעופה DMK, תצטרכו לקחת בחשבון את זמן הנסיעה משדה תעופה אחד לשני.

אם אתם בשלבי תכנון המסלול של החופשה בתאילנד וברצונכם לבדוק מהם טווחי המחירים לטיסות פנים בתאילנד במגוון יעדים, תוכלו פשוט להקיש "Thailand" בתיבת היעד, ויופיעו בפניכם טיסות למגוון יעדים – כך למשל ניתן להזמין טיסות לפוקט מישראל כאשר למעשה מדובר על טיסה מישראל לבנגקוק ועוד טיסת קונקשן מבנגקוק לפוקט.

מנוע חיפוש הטיסות מאפשר לסנן תוצאות לפי מגוון פרמטרים כמו, חברת תעופה, ימים ושעות ספציפיים, משך הטיסה, מספר עצירות ביניים וכד'. אחרי שתבחרו בטיסה הרצויה תעברו לעמוד בו מתבצעת הזמנת הטיסה. בדף ההזמנה יופיעו הפרטים המלאים לגבי הטיסה, כולל תנאי הכבודה. לרוב, גם אם הטיסה כוללת רק כבודת יד, תוכלו להוסיף בשלב ההזמנה כבודת מטען בתשלום נוסף, וכן תוכלו להוסיף גם ביטוח נסיעות.

נמלי תעופה מרכזיים בתאילנד

בתאילנד פועלים הרבה מאוד שדות תעופה, כמעט בכל אזור במדינה, ולכן טיסות פנימיות בתאילנד מאפשרות לכם להימנע מבזבוז זמן יקר מהחופשה על נסיעות ארוכות. הדרך המקובלת היא לטוס לעיר הקרובה לאי אליו אתם מעוניינים להגיע, ומשם לעלות על מעבורת שתביא אתכם למחוז חפצכם. בשל ריבוי החברות והטיסות, אפשר למצוא טיסות פנימיות בתאילנד במחירים זולים במיוחד (תוכלו לבצע השוואת מחירים במנוע לחיפוש טיסות המופיע למעלה במדריך זה). לרוב, את המחירים הזולים ביותר תמצאו בחברת לואו-קוסט תאילנדית.

נמל התעופה סוברנבהומי – קוד: BKK

זהו נמל התעופה החדש והגדול מבין שני נמלי התעופה של בנגקוק. סוברנבהומי משמש לטיסות פנימיות בתאילנד כמו גם לטיסות בינלאומיות. הנמל ממוקם במרחק של כ-25 ק"מ ממרכז בנגקוק.

תחבורה מנמל התעופה סוברנהומי בבנגקוק:

הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה סוברנהומי לעיר היא הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה. הסעה משדה התעופה בבנגקוק, או מכל שדה תעופה בתאילנד, תוכלו להזמין דרך הקישור המופיע כאן. ממלאים את נקודת המוצא ואת היעד, ומקבלים מגוון הצעות שניתן לסנן על פי מספר הנוסעים, סוג הרכב ועוד.

דרך נוספת היא רכבת ה-The Airport Rail link המגיעה מנמל התעופה לתחנת Paya Thai ממנה ניתן לעבור לרכבת המהירה העילית של בנגקוק (BTS)  שעוצרת בכל התחנות המרכזיות בעיר. הנסיעה מנמל התעופה לפאייה תאי אורכת כחצי שעה.

מונית משדה התעופה בבנגקוק למרכז העיר צפויה לעלות כ-350 באט, לא כולל אגרת כביש מהיר ועמלת נמל התעופה, שיעלו ביחד כ-120 באט.

בשדה התעופה עצמו תוכלו להשתמש בשירותי הסעה ללא תשלום לאזורים שונים בתוך נמל התעופה (למשל: מרכז להשכרת רכב, תחנת אוטובוס, טרמינלים השונים ועוד).

ביציאה משדה התעופה תוכלו למצוא מגוון עמדות שירות למטייל: חבילות אינטרנט ושיחות, כרטיסי סים לתאילנד, שירותי תיירות, המרת מט"ח, כספומטים, חנויות נוחות, מסעדות ועוד.

אם אתם עולים על טיסה פנימית בתאילנד שממריאה מנמל התעופה סוברנבהומי תוכלו ליהנות ממגוון רחב של חנויות דיוטי פרי, חנויות מזכרות, מסעדות בינלאומיות ומקומיות, חנויות קוסמטיקה, אלכוהול, בגדים, מתנות ועוד.

במידה ואתם נדרשים להמתנה ארוכה בנמל התעופה, בקומה B תוכלו למצוא מלון עם מספר חדרים קטנים בהם תוכלו לשהות לפי שעה או ללילה. בנוסף תוכלו למצוא מספר מלונות נוספים בסביבת נמל התעופה.

היעדים לטיסות פנימיות בתאילנד מנמל התעופה סוברנבהומי (BKK) הם: צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, קו סאמוי, קראבי, לאמפאנג, פוקט, סוראט תאני, סוקותאי, אודון תאני וטראט, אובון ראצ'אטני.

נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג – קוד: DMK

דון מואנג הוא נמל התעופה הבינלאומי הישן של בנגקוק. בדון מואנג פועלים שני טרמינלים. טרמינל 1 משמש לטיסות בינלאומיות וטרמינל 2 לטיסות פנימיות. בשדה התעופה יש שתי קומות: בראשונה נמצא אולם הנחיתות ובקומה השנייה אולם ההמראות ודוכני הצ'ק אין. בשתי הקומות ניתן למצוא שירותים שונים לתיירים, וכן מסעדות ובתי קפה.

דון מואנג נמצא במרחק של כ-24 ק"מ ממרכז בנגקוק. מלבד הזמנת מונית לשדה התעופה (נסיעה בת חצי שעה עד שעה בדרך כלל), ניתן להשתמש גם בתחנת הרכבת ובתחנת האוטובוס הממוקמות במתחם, כדי להשתמש בתחבורה ציבורית על מנת להגיע למרכז העיר.

במתחם תוכלו למצוא מספר חנויות, מסעדות, כספומטים, עמדות להמרת מט"ח,  השכרת מכוניות ועוד.

יעדי טיסות פנימיות בתאילנד שממריאות מנמל התעופה דון מואנג (DMK): צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, האט יאי, קון קאן, קראבי, לאמפאנג, לואי, מאה הונג סון, מאה סוט, נאקון פאנום, נקון סי טמרת, נאן, פטצ'בון, פיטסנולוק, פראה, פוקט, ראנונג, רוי אט, סקון נקון, סוראט טאני, טראנג, אובון ראצ'טאני ואון תאני.

נמל התעופה הבינלאומי של צ'אנג מאי – קוד: CNX

נמל התעופה הבינלאומי של צ'אנג מאי, עיר הבירה של צפון תאילנד, הוא בסיס פופולרי ממנו טיילים רבים יוצאים לטייל באזור הצפוני של תאילנד. זהו אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בתאילנד. נמל התעופה נמצא כחמישה ק"מ ממרכז העיר צ'אנג מאי. מונית משדה התעופה למרכז העיר תעלה כ-160 באט, אך חלק מהמלונות בצ'אנג מאי מספקים הסעה בחינם לנמל התעופה ובחזרה.

ניתן להגיע משדה התעופה ליעדים שונים בצ'אנג מאי במגוון דרכים: טוק טוק, סונגתאו, מונית משותפת גדולה והסעה במיני ואן (בדרך כלל צריך לחכות שהרכב יתמלא). כמובן שניתן גם לבחור בהשכרת רכב בצ'אנג מאי. במתחם פועלות מספר סוכנויות בינלאומיות להשכרת רכב, שמהן אפשר לבצע השכרה לאחר הנחיתה, או לאסוף מהן רכב שכור שהזמנתם מראש (מומלץ).

במתחם הנמל יש מגוון שירותים, כגון: מסעדות, שירותי תיירות, חנויות, המרת מט"ח, דואר ועוד. כמו כן, יש בשדה התעופה מספר טרקלינים עסקיים, שלחלקם ניתן להיכנס בתשלום גם ללא כרטיס טיסה עסקי.

יעדי טיסות פנימיות בתאילנד מצ'אנג מאי (CNX): בנגקוק, קו סאמוי, קראבי, מאה הונג סון, פוקט

אודון תאני, יוטאפאו (צ'ונבורי-פאטיה), סוראט תאני, פטאיה (יוטאפאו).

נמל התעופה הבינלאומי של פוקט – קוד: HKT

נמל התעופה הבינלאומי של פוקט מרוחק כ-32 ק"מ מפוקט סיטי, והוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בתאילנד אחרי נמלי התעופה של בנגקוק. בשדה התעופה של פוקט פועלים שלושה טרמינלים: טרמינל 2 לטיסות בינלאומיות, טרמינל 3 לטיסות פנימיות וטרמינל X לטיסות צ'ארטר.

אוטובוס נמל התעופה של פוקט עובר דרך מספר תחנות ברחבי העיר ולבסוף לטרמינל האוטובוסים. אורך הנסיעה לפוקט סיטי הוא כשעה ועלות הכרטיס היא כמאה באט. בעיר עצמה תוכלו לעבור לאוטובוס מקומי שיביא אתכם לתחנות נוספות ובעיקר לחופים. לאוטובוס עולים בקומה הראשונה של נמל התעופה מחוץ לאולם הנחיתות.

האוטובוס של נמל התעופה פועל מדי יום משעות הבוקר ועד הערב – האוטובוס האחרון מהעיר לשדה התעופה יוצא בד"כ בשש וחצי, והאוטובוס האחרון מנמל התעופה יוצא לרוב בשמונה וחצי.

מחוץ לאולם הנחיתות ניתן למצוא גם הסעה במיניבוס או בלימוזינה (רשימת תעריפים קבועה). מונית לפוקט משדה התעופה עולה כ-400 באט, ועוד כ-100 באט לעמלת שדה התעופה.

באזור של נמל התעופה פועלים מספר בתי מלון. בתוך המתחם יש כמה טרקלינים עסקיים לההמתנה לטיסה בתשלום. עוד ניתן למצוא בשדה התעופה: בית מרקחת, עמדות להמרת מט"ח, מסעדות, חנויות, כספומטים ועוד.

יעדי טיסות פנימיות בתאילנד מפוקט: קו סאמוי, בנגקוק (סוברנהומי ודון מואנג), צ'אנג מאי, האט יאי, פאטיה – יוטאפאו, קון קאן, אודון תאני.

שדה התעופה הבינלאומי של קראבי – קוד: KBV

קראבי הוא מחוז בדרום תאילנד, המשמש כבסיס לטיול לאיים באזור, כמו: קו לנטה ואיי קו פי פי, ולעוד מגוון אטרקציות. נמל התעופה של קראבי ממוקם כ-15 ק"מ ממרכז העיר. לאחר הנחיתה בקראבי ניתן לרכוש כרטיס שכולל הסעה לנמל ונסיעה במעבורת לאחד האיים באזור.

יעדי טיסות פנימיות בתאילנד מקראבי: קו סמוי, בנגקוק (סוברנהומי ודון מואנג), צ'אנג מאי.

נמל התעופה של סוראט תאני – קוד: URT

סוראט תאני, עיר נמל מרכזית בתאילנד, שממנה ניתן להגיע לאיים כמו קו סמוי, קו פנגן או קו טאו.

לעתים עדיף לטוס מבנגקוק לסוראט תאני ואז לקחת מעבורת לקו סמוי על פני טיסה ישירה מבנגקוק לקו סמוי, כך שמומלץ לבצע השוואת מחירים בין טיסות לקו סמוי לטיסות לסוראט תאני אם אתם מעדיפים לחסוך ולא מפריעה לכם נסיעה מעט ארוכה יותר. נמל התעופה של סוראט תאני נמצא במרחק של כ-20 ק"מ מהעיר.

תוכלו למצוא במתחם: מוניות, אוטובוסים ורכבי מיני-ואן משותפים לנסיעה לעיר סוראט תאני ולערים נוספות באזור. על מנת להגיע לאיים הקרובים, בד"כ תוכלו לרכוש כרטיס משולב של נסיעה לנמל ואז מעבורת.

יעדי טיסות פנימיות בתאילנד מסוראט תאני: בנגקוק (סוברנהומי ודון מואנג), צ'אנג מאי.

דילוג לתוכן