לפרטים והזמנות 077-2320027

קניית באט תאילנדי (THB)

לקראת חופשה בתאילנד צריך להצטייד במטבע המקומי – באט תאילנדי – וכמו בכל תחום, היערכות מראש תאפשר לכם לטוס בראש שקט, ולא פחות חשוב, לחסוך כסף. במדריך זה תמצאו מידע על מגוון האופציות לרכישת באט תאילנדי, ועל האפשרות של הזמנת באט תאילנדי לנתב"ג אונליין ואיסופו בשדה התעופה ביום הטיסה לתאילנד. האופציה של הזמנת מט"ח באשראי תאפשר לכם פריסה לתשלומים בכרטיס האשראי – יתרון ייחודי, שיכול לתרום רבות לניהול תקציב החופשה בדרך נוחה ויעילה.

חברת FlyMoney מספקת המרת כספים בשדה התעופה נתב"ג, באמצעות שירות אינטרנטי, שמאפשר לכם להזמין באט תאילנדי אונליין בתהליך מהיר וידידותי, ולאסוף אותו ביום הטיסה בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (פועל 24/7).

רכישת באט תאילנדי באמצעות FlyMoney:



 

הזמנת באט לנתב"ג

הזמנת באט תאילנדי לנתב"ג יכולה להפוך את ההכנות לטיול שלכם להרבה יותר פשוטים. קודם כל, כך תוכלו להיות בטוחים שמיד עם הנחיתה בתאילנד יהיה עליכם באט תאילנדי (THB) מזומן שתוכלו להשתמש בו כבר בשדה התעופה (אם תרצו, למשל, לרכוש חטיף או שתייה אחרי הטיסה הארוכה) או ביציאה ממנו (למשל, לתשלום למונית או לטיפ במלון). באמצעות תיבת החיפוש שמופיעה למעלה תוכלו להזמין את הסכום של כסף תאילנדי שלו תידרשו, וסכום זה ימתין לכם בנתב"ג לפני העלייה למטוס. רגע לפני שאתם מתחילים את הסיבוב בדיוטי פרי תוכלו לעבור בסניף בנק הפועלים בנתב"ג, ממנו תאספו את השטרות שהזמנתם מבעוד מועד, בלי בירוקרטיה, בלי לעמוד בתור ובלי חשש לגבי מהימנות השירות.

חברת FlyMoney היא החברה שמספקת המרת כספים בשדה התעופה נתב"ג באמצעות שירות אינטרנטי ידידותי שמאפשר לכם להזמין באט תאילנדי מהבית, בזמנכם החופשי.

מה היתרון של הזמנת באט לנתב"ג?

היערכות לקראת חופשה בתאילנד היא תהליך שדורש הרבה מאוד התעסקות. לרוב, חופשה בתאילנד היא חופשה של מספר שבועות, ויש הרבה נושאים שחשוב לטפל בהם על מנת שלא יישארו קצוות פרומים והפתעות של הרגע האחרון. כל דקה שתחסכו מזמן ההכנות היא משמעותית. הזמנת באט תאילנדי לנתב"ג חוסכת לא מען זמן יקר, שבדרכים אחרות היה יכול להתבזבז על הגעה פיזית לבנק או לצ'יינג' ועמידה בתורים ארוכים.

עוד יתרון משמעותי של הזמנת באט תאילנד לנתב"ג היא הידיעה שאתם משתמשים בשירות אמין, ושהשטרות שתקבלו הם מקוריים ולא מזויפים. חברת FlyMoney היא חברה מהימנה, שקיבלה את כל האישורים הדרושים ממשרד הכלכלה ומהרשויות בישראל, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהכסף התאילנדי שיימסר לכם בשדה התעופה איננו מזויף ולא צפוי לכם מפח נפש כשתנסו לשלם אתו בבנגקוק.

המחיר שמופיע באתר של FlyMoney הוא המחיר הסופי שמגלם בתוכו את כל העמלות. לא צפויות לכם שום הפתעות שמסתתרות באותיות הקטנות.

כאמור, היתרון הייחודי של השירות הוא בכך שניתן לחלק את התשלום על רכישת באט תאילנדי אונליין בכרטיס האשראי. זהו יתרון משמעותי, שלא קיים בכל שאר האפשרויות הנוספות לרכישת באט תאילנדי.

אילו אפשרויות יש לרכישת באט תאילנדי?

האם אפשר לרכוש באט תאילנדי בדואר ישראל?

כיום דואר ישראל מאפשר המרת מט"ח רק כאשר מדובר במטבעות מובילים: דולר, יורו ופאונד. באט תאילנדי לא נכלל במטבעות שמצויים בדואר ישראל. לכן, הדרך היחידה להשתמש בדואר ישראל למטרה זו היא המרת השקלים שלכם לדולרים וביצוע המרה נוספת מדולר לבאט בתאילנד עצמה. המשמעות היא בזבוז זמן כפול ועמלות כפולות. לכן, שימוש בשירותי בנק הדואר הוא אופציה לא מומלצת.

קניית באט תאילנדי בבנק

המרת שקלים לבאט תאילנדי בבנק בישראל היא אופציה לא רעה, ולרוב שערי ההמרה הם משתלמים בסך הכול. עם זאת, קחו בחשבון שלא תוכלו לבצע את הפעולה אונליין, ותצטרכו להגיע פיזית לבנק ולהמתין בתורים, שכל מי שביקר לאחרונה בסניף בנק יודע שעלולים לגזול הרבה מאוד זמן יקר, שספק אם תרצו לבזבז במהלך ההכנה לחופשה בתאילנד.

המרה לבאט תאילנדי בצ'יינג'

ברחובות הערים בישראל יש לא מעט דוכני צ'יינג' שיכולים לתת שירות של המרת שקל לבאט תאילנדי. בסך הכול מדובר בדרך נוחה למדי, שלא דורשת יותר מדי מאמץ, אבל מדובר בעסקים שלא תמיד יש לכם דרך לבחון את מהימנותם. האמינו לנו, לא הייתם רוצים להגיע לתאילנד ולגלות שם, שהשטרות שהבאתם אתכם אינם מקוריים. בנוסף, לא תוכלו לשלם על הבאט התאילנדי בכרטיס אשראי, ובוודאי לא לפרוס את התשלום למספר תשלומים. כלומר, תצטרכו לדאוג להצטייד מבעוד מועד בכסף מזומן שאותו תמירו לבאט תאילנדי, וזה אומר – עוד תחנה בדרך, עוד עמלות ועוד זמן יקר שמתבזבז על היערכות לחופשה.

קניית באט תאילנדי בשדה התעופה – מומלץ

הזמנת באט לנתב"ג היא אולי לא האופציה הזולה ביותר מבחינת שער ההמרה, אבל אם תגלמו את הנוחיות והחיסכון בזמן, זו בהחלט אופציה משתלמת מאוד. אין צורך לצאת מהבית, אין צורך להמתין בתורים, אין צורך להצטייד מראש בכסף מזומן ואין צורך לבצע המרה כפולה. כל מה שנדרש מכם הוא לבצע הליך של מספר דקות בזמנכם החופשי, וביום הטיסה להגיע ולאסוף את הכסף רגע לפני שתצאו לחופשה.

במהלך הזמנת באט תאילנד לנתב"ג תוכלו לבחור מהם השטרות הרצויים עבורכם, כך שלא תצטרכו לפרוט כסף גדול לאחר הנחיתה. בנוסף, השימוש בכרטיס אשראי והאופציה של פריסה לתשלומים יעזרו לכם לתכנן את תקציב החופשה בצורה יעילה, ולפזר את העלויות הלא קטנות על פני זמן רב יותר כך שיהיה לכם נוח יותר לעמוד בהן.

אילו שטרות ומטבעות יש לבאט תאילנדי?

ט תאילנדי הוא מהמטבעות הרשמיים העתיקים ביותר בעולם, והוא המטבע הרשמי של תאילנד במשך כמה מאות שנים. נכון למועד כתיבת המדריך שער ההמרה בין שקל לבאט תאילנדי עומד על כ-9.4 באט לשקל אחד.

מאית הבאט – המקבילה של אגורה ישראלית – נקראת סאטאנג. בשל ערכו הנמוך של הבאט לעומת מטבעות חזקים בעולם, קשה מאוד למצוא כיום מטבעות בערך של 1, 5 או 10 סאטאנג, משום שהם כמעט ואינם מיוצרים יותר. המטבעות שתיתקלו בהם יתחילו מ-25 ו-50 סאטאנג. עוד מטבעות תאילנדים שתשתמשו בהם במהלך החופשה הם בערך של 1, 2, 5 ו-10 באט. השטרות של באט תאילנדי הם בערך של 20, 50, 100, 500 ו-1,000 באט.

כמה כסף מומלץ להביא לחופשה בתאילנד?

כדי לחסוך מעצמכם התעסקות מיותרת במהלך הטיול בתאילנד, מומלץ להביא אתכם סכום שיספיק לכם לכל אורך החופשה. לא מומלץ לסמוך על כספומטים מקומיים בתאילנד, שלא נפוצים מאוד בכל האזורים בהם תטיילו, ובנוסף עמלות המרת המט"ח בהם הן גבוהות מאוד. לשם כך מומלץ להעריך לפני שאתם מזמינים באט תאילנדי מה תהיה, פחות או יותר, ההוצאה שלכם במהלך הטיול בתאילנד, ולהוסיף עליה עוד סכום קטן שישמש אתכם למצבים לא צפויים.

ביצוע הערכה של תקציב החופשה בתאילנד משתנה מאדם לאדם, ותלוי במידה רבה בסגנון החופשה, בהרגלי הצריכה שלכם ובהרכב המטיילים. באופן כללי מאוד ניתן לומר, שזוג ממוצע יוציא על חופשה מפנקת בתאילנד בין 150 ל-200 דולר ביום, כולל עלות הלינה במלונות ברמה גבוהה יחסית. כמובן, שאם אתם מתכננים טיול תרמילאים, מסתפקים באוכל רחוב ואינכם חובבי שופינג, ההערכה שלכם תהיה נמוכה משמעותית, ובמידה ותרצו חופשת פרימיום, עם מלונות פאר, מסעדות יוקרה ומסעות קניות בערים הגדולות – העלויות יעלו בהתאם.

מכיוון שסביר שתבצעו את הזמנת הטיסות, המלונות וחלק מהאטרקציות מראש, תוכלו לבצע את ההערכה המתאימה לכם, ולפיה תחשבו בכמה באט תאילנדי עליכם להצטייד לקראת הטיול.

דילוג לתוכן